HIND: 2500
TALLINNAS SUUR-SÕJAMÄE 10A või e-keskkond ZOOM, Google Meet
TARTUS SOOLA 6 või e-keskkond ZOOM, Google Meet
RAKVERES LAI 7/PÄRNUS RÜÜTLI 44 või e-keskkond ZOOM, Google Meet
KOOLITUS TOIMUB IGA KUU JOOKSUL GRUPI TÄITUMISEL KOKKULEPPEL
1.10-30.10
10.10-30.10
21.10-22.11
4.11-30.11
13.11-13.12
25.11-13.12
5.12-20.12
3.01-31.01
KOKKU 32 ak/h, millest 16 ak/h auditoorne ja praktiline töö 16 ak/h. Õppepäev on 10 ak/h.
Õppekavarühm: Hulgi- ja jaekaubandus
Koolituse eesmärk: Koolituse tulemusena on osalejatel põhjalik arusaam tehisintellekti mõistest ja oskused selle praktilistest rakendustest jaekaubanduses ja ekaubanduses ning nendega seotud turunduses. Osaleja mõistab AI potentsiaali ja väljakutseid selles valdkonnas.
Kursus on praktilist laadi ning on suunatud spetsialistidele, ettevõtjatele, ettevõtlust plaanivatele inimestele, ümberõpet läbitegevatele inimestele ja teistele huvilistele.
Sihtrühm: Müügi-, turundus- ja arendusjuhid, Põhitegevuse ja valdkondade juhid, Hulgi- ja jaekaubandusjuhid, Muude teenuste juhid, Teenuste juhid, mujal liigitamata, Müügi, turunduse ja avalike suhete tippspetsialistid, Äri ja halduse keskastme spetsialistid, Ostu- ja müügiagendid ja -vahendajad, Asjaajamise tugitöötajad, Klienditeenindajad, Teenindus- ja müügitöötajad.
E-kaubanduse spetsialistid (tehniline spetsialist, digitaalsete kliendisuhete juht, E-kaubanduse operaatorid), turundusspetsialistid, müügispetsialistidt, kliendihaldurid, töötajad, kes on huvitatud tulevikus teemaga seotud ametikohast.
Õppe alustamise nõuded: Soovitavalt vähemalt keskharidus. Veebiõppes osalejal vajalik arvuti ja interneti olemasolu. Arvuti ja interneti kasutamise baasteadmised ja -oskused. Kursus on üles ehitatud viisil, et osalejalt varasemaid teadmisi AI ega programmeerimise osas ei eeldata.
Õppeaja kestus: toimub 3 päeva. 10 ak-tunnine õppepäev toimub 2-3 korda nädalas järjest. Koolituse kestus on kuni 4 nädalat.
Õpiväljundid: Koolituse läbinu:
- tunneb AI rakendusi jae- ja ekaubanduse valdkonnas;
- seostab AI põhimõisteid nende toimimisega praktikas;
- analüüsib ja hindab AI võimalusi ja riske jaekaubanduses;
- kasutab erinevaid AI meetodeid ja tööriistu;
- mõõdab AI rakendamise efektiivsust jaekaubanduses
Õppe sisu (peamised teemad ja alateemad);
Sissejuhatus tehisintellekti ja jaekaubandusse
•AI põhimõisted ja terminoloogia
•Jaekaubanduse ülevaade ja väljakutsed
•Mil moel muudab AI tulevikus jaekaubandust
Masinõppe põhimõtted jaekaubanduses
• AI meetodid jaekaubanduse aspektist
•Õppimisprotsess ja mudeli hindamine
Andmed, mida AI mudelid vajavad
•Jaekaubanduse andmed
•Andmete kvaliteet
•Andmekogumismeetodid
•Andmete puhastamine ja ettevalmistamine
Soovitussüsteemid
•Personaalturundus
•Personaalne pakkumine ja hinnakujundus
•Reklaamtekstid generatiivse AIga
Isikupärastatud klienditeenindus
•Personaalne klienditeenindus
•Virtuaalsekretär, kirjarobot
•Virtuaalassistent
Ennustava analüütika kasutuskohad
•Kliendianalüütika
•Prognoosimine kliendigruppide ja üksikliendi tasemel
•AI kasutamise optimieerimisülesannetes, n transpordis ja logistikas
AI lahenduste hindamine ja tulemuste mõõtmine
•Tõhususe mõõdikud AI rakendamisel
•Hindamisraamistikud ja nende kasutamine
AI riskid ja eetilised aspektid
•Andmete privaatsus ja turvalisus jaekaubanduses
•Eetilised kaalutlused AI kasutamisel
Igal korral, esimese poole kontaktõppe ajast tutvustatakse AI kontseptsioone ja analüüsitakse päriselu näiteid ning arutletakse AI rakenduste võimaluste ja riskide üle.
Teise poole ajast tehakse praktilisi harjutusi, et õppida omal käel tundma ja kasutama AI meetodeid/ tööriistu jaekaubanduse kontekstis. AI meetodite ja rakenduste tundmaõppimisel rõhutakse ka oskuste arendamisele, et hinnata, kas ettevõttes rakendatav AI töötab hästi või halvasti. Kursusel osaleja saab hindamisraamistiku, kuivõrd tõhus on iga harjutatav AI meetod, mõõtes mitut erinevat edukuse dimensiooni/mõõdikut.
Õppemeetodid: kaasav loeng, grupiarutelud, praktilised tööd, juhtumianalüüsid
Õpingute lõpetamise tingimuseks on:
● osavõtt vähemalt 100% auditoorsetest tundidest;
● praktiliste ülesannete sooritamine tunnis, esitamine ja grupitöödes osalemine tunnis.
Hindamismeetodid ja -kriteeriumid:
•Õpiväljundeid hinnatakse läbi praktiliste ülesannete lahendamise vastavalt püstitatud hindamiskriteeriumitele. Kõik ülesanded peavad olema sooritatud ja esitatud ning saanud koolitajalt positiivse hinnangu. Kursuse läbimiseks tuleb koguda vähemalt 50% harjutustööde punktidest,
Hindamine on mitteeristav.
Õpiväljundi saavutamisel väljastatakse õppijale tunnistus. Õpiväljundi mittesaavutamisel väljastame tõendi kursusel osalemise kohta. Tunnistus, kui õpingute lõpetamise nõuded on täidetud. Tõend juhtudel, kui õpiväljundid jäid omandamata kuid õppija võttis osa õppetööst või kui õppija osales õppetööl osaliselt. Tõend väljastatakse vastavalt osaletud kontakttundide arvule.
Koolitaja andmed:
Marju Teiva, 2019 Tallinna Ülikool Kutseõpetaja magister, kutsetunnistus kutseõpetaja tase 7. 2006 Tallinna Majanduskool maksunduse rakenduskõrghariduse diplom, raamatupidaja, personalitöötaja, õpetaja, koolitaja. Töötanud AS Antista müügikorraldajana, transpordiettevõttes raamatupidajana, personalitöötajana. Üle 20 aasta töökogemusi era- ning riigisektoris. Andecus OÜ, Educus OÜ, Edilon OÜ asutaja, tegevjuht ja turundusjuht. Täiskasvanute koolitaja kogemus üle 10 aasta.
Õppetööks kasutatakse õppeklasse. Õppeklassid on varustatud õppetööks
vajalike nüüdisaegsete tehniliste vahenditega (TV, videoaparatuur, arvutid, diaprojektor, teisaldatav pabertahvel, statsionaarne tahvel koos kirjutusvahenditega). Õppeklassid vastavad tervisekaitse nõuetele.