Kvaliteetse õppekava koostamine täiendkoolitusel

HIND: 2500

TALLINNAS SUUR-SÕJAMÄE 10A või e-keskkond ZOOM, Google Meet 

TARTUS SOOLA 6 või e-keskkond ZOOM, Google Meet

RAKVERES LAI 7 või e-keskkond ZOOM, Google Meet

JÕHVI, KUTSE 13 või e-keskkond ZOOM, Google Meet

PÄRNUS RÜÜTLI 44 või e-keskkond ZOOM, Google Meet

KOOLITUS TOIMUB KOKKULEPPEL IGA KUU GRUPI TÄITUMISEL.

16.12-24.01

3.01-24.01

15.01-31.01

23.01-28.02

5.02-28.02

17.02-28.02

26.02-28.03

5.03-28.03

13.03-28.03

Õppekava kogumaht ja ülesehitus
Kogumaht on 26 akadeemilist tundi (1 ak. tund = 45 minutit), millest kõik tunnid hõlmavad auditoorset ja praktilist tööd. Õppepäeva pikkus on 9 akadeemilist tundi.

Õppekavarühm
Kasvatusteadus

Õppe alustamise tingimused
Õpingute alustamiseks on nõutav keskharidus või sellega võrdsustatud haridustase. Soovituslik on arvutikasutamise oskus ja varasem koolitamise kogemus. Veebiõppes osalemiseks on vajalik arvuti ja internetiühenduse olemasolu.

Koolituse eesmärk
Koolituse läbinud oskab kehtivate nõuete ja kvaliteedihindamise kriteeriumide alusel koostada sidusat täienduskoolituse õppekava, mis vastab täienduskoolituse standardi nõuetele.

Sihtrühm
Koolitusele on oodatud täienduskoolitusasutuste ja teiste õppeasutuste juhid, koolitusjuhid, koolitajad ning spetsialistid, kes vastutavad täienduskoolituse õppekavade loomise eest.

Õppe kestus ja korraldus
Koolitus toimub ühe kuu jooksul, hõlmates kolme õppepäeva. Iga õppepäev kestab 9 akadeemilist tundi ja toimub kolmel järjestikusel päeval nädalas.

Õpiväljundid
Koolituse läbinud:

  • Sõnastab õpiväljundeid ja nendest lähtuvalt koostab nõuetele sobiva täienduskoolituse õppekava.
  • Hindab õppekava sidusust ja vastavust kvaliteedikriteeriumidele.
  • Rakendab vajadusel tehisintellekti tööriistu õppekavade koostamisel.

Õppe sisu
Peamised käsitletavad teemad:

  • Õppekava kui kolme osapoole kokkulepe: tähendus ja tähtsus.
  • Sidusa õppekava koostamise põhimõtted.
  • Kutsestandardi kasutamine õppekava alusdokumendina.
  • Õpiväljundite sõnastamise metoodika, kontseptuaalsed alused ja head tavad. 
  • Tehisintellekti kasutamine õppekava koostamisel.

Õppemeetodid
Koolituse läbiviimiseks kasutatakse loenguid, arutelusid, rühmatöid, ajurünnakuid, praktilisi ülesandeid ja seminare.

Õpingute lõpetamise tingimused
Koolituse edukaks lõpetamiseks tuleb:

  • Osaleda vähemalt 80% auditoorsetes tundides.
  • Esitada praktiline töö: õppekava, mis vastab täienduskoolituse standardile.

Hindamismeetodid ja –kriteeriumid:

Hindamismeetodid 1:
Hindamisprotsess hõlmab:Praktilist tööd – õppekava koostamist ja selle vastavuse hindamist standardile.

Hindamiskriteeriumid:

Esitatud täiendkoolituse õppekava vastab täienduskoolituse standardi nõuetele;
Kirjeldatud õpiväljundid on saavutatavad ja hinnatavad;
Õppekava osad moodustavad sidusa terviku.

Hindamismeetod 2.Vastastikhindamine

Hindamiskriteeriumid:

Vastastikhindamist: kaasõppijate tööde analüüsimine, parenduste ja tugevuste esiletoomine.

Hindamine on kujundav ja mitteeristav. Õpiväljundite saavutamisel väljastatakse tunnistus, mittesaavutamisel tõend osalemise kohta.

Õppematerjalid

  • Juhendmaterjalid täienduskoolituse õppekava koostamiseks.
  • Täienduskoolituse standard.
  • Koolitajate koostatud õppematerjalid.
  • Tehisintellekti tööriistade juhendid ja praktilised näited.

Koolitaja andmed:

Marju Teiva, 2019 Tallinna Ülikool Kutseõpetaja magister, kutsetunnistus kutseõpetaja tase 7. 

2006 Tallinna Majanduskool maksunduse rakenduskõrghariduse diplom, raamatupidaja, personalitöötaja, õpetaja, koolitaja. Töötanud Maksu- ja Tolliametis revidendina, AS Antista müügikorraldajana, transpordiettevõttes raamatupidajana, personalitöötajana. Täiendanud oma teadmisi ERK koolitustel, personalispetsialisti koolitusel, Maksu- ja Tolliameti, Merit koolitus jt. Üle 20 aasta töökogemusi era- ning riigisektoris. Andecus OÜ, Educus OÜ, Edilon OÜ asutaja ja tegevjuht.

Õppekeskkond
Õppetööks kasutatakse õppeklasse. Õppeklassid on varustatud õppetööks vajalike nüüdisaegsete tehniliste vahenditega (TV, videoaparatuur, arvutid, diaprojektor, teisaldatav pabertahvel, statsionaarne tahvel koos kirjutusvahenditega). Õppeklassid vastavad tervisekaitse nõuetele.