HIND: 2500
TALLINNAS SUUR-SÕJAMÄE 10A või e-keskkond ZOOM, Google Meet
TARTUS SOOLA 6 või e-keskkond ZOOM, Google Meet
RAKVERES LAI 7/PÄRNUS RÜÜTLI 44 või e-keskkond ZOOM, Google Meet
JÕHVI KUTSE 13 või e-keskkond ZOOM, Google Meet
KOOLITUS TOIMUB IGA KUU GRUPI TÄITUMISEL KOKKULEPPEL
8.11-30.11
14.11-20.12
20.11-20.12
2.12-27.12
6.12-27.12
9.01-31.01
Õppekavarühm: Statistika
Õppekava kogumaht ak. tundides (45 min.)
60 ak/h, millest 30 ak/h auditoorne ja 30 iseseisev töö. 10 ak-tunnine õppepäev.
Koolituse eesmärk: Koolitus tulemusel on õppijal ülevaade ja oskused uuringu andmete kogumiseks, enamkasutatavatest kvantitatiivsetest uurimis- ja analüüsimeetoditest ning algteadmised uurimistulemuste esitamisest ning visualiseerimisest
Sihtrühm: Juhid, spetsialisit, kontoritöötajad ja täiskasvanud, kes vajavad oma töös esmatasandi andmeanalüüsi teadmisi ning erinevate raportite koostamiseks algteadmisi.
Õppe alustamise nõuded: Soovitavalt vähemalt keskharidus ja eelnev arvuti kasutamise kogemus on vajalik. Osaleja poolt on vajalik tagada arvuti ja Internetiühenduse olemasolu, millel on olemas töökorras mikrofon ja kaamera. Osalejal peaksid olema arvutikasutamise baasteadmised ja MS Exceli algtasemel kasutamise oskused. Veebiõppes osalejal vajalik arvuti ja sinna programmide paigaldamise võimalus.ja interneti olemasolu.
Õppeaja kestus: toimub 3 päeva. 10 ak-tunnine õppepäev toimub 2-3 korda nädalas. Koolituse kestus on kuni 4 nädalat
Õpiväljundid: Koolituse läbinu:
- Kogub andmeid Limesurvey küsitluskeskkonnas ja eksportib neid
- Valib sobiva analüüsi- ja esitlusmeetodit
- Kasutab juhendmaterjali abiga vastavat tarkvara lihtsama andmetöötluse ja -analüüsi läbiviimiseks
- Korrastab andmeid ja valmistab ette edasiseks analüüsiks MS Excel abil
- Laadida andmeid MS Excel IBM SPSS Statistics keskkonda
- Visualiseerib ja kujundab andmeid eri tüüpi joonistel MS Excel, IBM SPSS Statistics
Õppe sisu (peamised teemad ja alateemad):
Millest sõltub analüüsi- ja esitlusmeetodi valik?
Kuidas oma andmeid kokku võtta ja esitleda?
Erinevad andmetüübid ja visualiseerimise viisid
Küsimustiku koostamise ABC
Tunnuste kodeerimine, puuduvad väärtused MS Excel ja IBM Statistics
MS Excel ja IBM Statistics- näpunäiteid ja nippe
Õppemeetodid: näitlkustatud loengud, arutelu, praktilised tööd arvutil.
Õppematerjalide loend: Soovitusliku kirjanduse annavad koolitajad koolituse jooksul, lähtudes õppijate individuaalsetest vajadustest.
Õpingute lõpetamise tingimuseks on:
• Osavõtt vähemalt 100% auditoorsetest tundidest;
• Praktiliste ülesannete sooritamine tunnis. Iseseisvate tööde esitamine.
Hindamismeetodid ja –kriteeriumid:
Õpiväljundeid hinnatakse läbi praktiliste ülesannete lahendamise. Koolituse lõpus toimub kokkuvõttev hindamine. Kõik ülesanded peavad olema sooritatud:
Esmased andmed on kogutud Limesurvey küsitluskeskkonnas
Andmete eksport Limesurvey keskkonnast MS Exceli keskkonda
Sobivate joonisetüüpide kasutamine ning andmete visualiseerimine MS Excel
Andmed on korrastatud ja laetud SPSS keskkonda, uued tunnused on genereeritud
Andmete esitamine diagrammina või tabelina SPSS Statistics (ühe-ja kahemõõtmelised sagedustabelid)
Hindamine on mitteeristav.
Koolitaja andmed:
Marju Teiva, 2019 Tallinna Ülikool Kutseõpetaja magister, kutsetunnistus kutseõpetaja tase 7. 2006 Tallinna Majanduskool maksunduse rakenduskõrghariduse diplom, raamatupidaja, personalitöötaja, õpetaja, koolitaja. Töötanud Maksu- ja Tolliametis revidendina, AS Antista müügikorraldajana, transpordiettevõttes raamatupidajana, personalitöötajana. Täiendanud oma teadmisi ERK koolitustel, Maksu- ja Tolliamet, raamatupidamisprogrammi Merit koolitus jt. Üle 20 aasta töökogemusi era- ning riigisektoris. Andecus OÜ, Educus OÜ, Edilon OÜ asutaja.
Õpiväljundi saavutamisel väljastatakse õppijale tunnistus. Õpiväljundi mittesaavutamisel väljastame tõendi kursusel osalemise kohta.
Tunnistus, kui õpingute lõpetamise nõuded on täidetud.
Tõend juhtudel, kui õpiväljundid jäid omandamata kuid õppija võttis osa õppetööst või kui õppija osales õppetööl osaliselt. Tõend väljastatakse vastavalt osaletud kontakttundide arvule.
Õppetööks kasutatakse õppeklasse. Õppeklassid on varustatud õppetööks
vajalike nüüdisaegsete tehniliste vahenditega (TV, videoaparatuur, arvutid, diaprojektor, teisaldatav pabertahvel, statsionaarne tahvel koos kirjutusvahenditega). Õppeklassid vastavad tervisekaitse nõuetele.